Baad!

Förlåt för att jag har uppdaterat säämst nu de sista dagarna! Jag har värkligen haft fullt upp, nu när skolan har börjat och så. Men jag lovar att jag ska bättra mej!

Igår var jag i Lund med Sofiabästis, vi åkte in typ vid 12 och skulle kolla på bio 20 över 6 HAHA vi va ute i god tid iaf (Y) Jag köpte iaf lite roliga saker, tex, blingstenar som jag ska blinga min hjälm och mina tretorn med. Köpte ett lim också också skulle jag typ ta upp och kolla på det när vi väntade på bion, också kom de lite på min hand och smart som man är så sätter jag tummen på limmet och tror ni inte tummen fastnar? HAHA jovisst varför inte? Och det är sånt här extra superlim, så vi stack till Apoteket och dom fick hälla ngn sån medisinisk sak på det så att den skulle lossna. Jag hade tummen mitt i handen.. HAAHA fyfaan vad smart jag e! Och nu har jag dessutom gjort av med limmet så jag måste köpa nytt för att kunna blinga mina saker :'(
 
Ja, också tittade vi ju på bio, vi såg Vampyrer suger och den filmen SÖG värkligen, jag tyckte att på traildern värkade den skitbra, men de som visades i trailern var nog de enda roliga på hela filmen.
♥♥ av ♥♥♥♥♥ Hjärtan, Rekomenderar INTE den. Det var bara bortkastad tid och pengar. Men ja, det är min åsikt ;)

Elendet slutade ju såklart inte nä.. När vi skulle åka hem va klockan typ 8 och vi ställer oss på ett ställe där bussen ska stanna. Bussen kommer, men tror ni den stannar? Nej. Jävla buss. Jag försökte ringa till slånetrafiken, men såklart hade dom inte telefontid när jag ringde. Och nästa buss gick inte förrän 21.10, så jag ringde en kontakt, så vi fick stjuts hem till Sandby.

HAHA
Crazy dag, Ily Sofia♥


Kommentarer
Postat av: Mathilda :P <33

ehh.. det kan man nog säga ^^

Ska vi ses i helgen? :P <333

2010-08-22 @ 21:26:51
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0