Maia 7/8

Heej!
Idag har jag varit ute och ridit med Emilia och Chaplin (Min gamla B-ponny♥) Det gick jättebra och både Maia och Challe va pigga som f*n. Dom hade låtit ett vanligt hinder stå kvar sen fälttävlingen förra helgen som låg på 110, så jag hoppade de me Maia och hon ba flög över :D älskade Bebis, ibland känns de så hopplöst att hålla på med henne eftersom att man hela tiden får skit tillbaka från hennes sida. men andra gånger, så går hon bara helt perfekt, och då känns det som att allt jobb endå har gett resultat! Och dagar som idag är jag riktigt stolt över allt vårat slit, för när hon väl går som hon ska är hon heelt underbar!

Idag har jag haft henne i 1år 9månader och 19 dagar ♥ (a)


Vad som än händer, så komner du nog alltid ha störst plats i mitt hjärta
för ingen har så starkt band som vi, och fast du e dum mot alla andra,
så gör du endå allt du kan för mej, och jag kommer alltid göra allt jag kan för dej.
Du är olslagbar älskling

//Mathilda


Kommentarer
Postat av: Mathilda <33

Du och Maia mot världen xD <333

2010-08-08 @ 11:23:10
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0