ssorry jag int har bloggat på länge :/

hhej alla,

jag har int bloggat så mkt på sistone men det e för att jag har vatt i blekinge med
farmor som har 0:at för 7:de gången :PP

torsdag:
 Vi kom vid 16, kolade rummet o så packade upp-.-
sen gick vi ut där 2 av mina kusiner redan var med deras mamma o pappa,
vi tog lite att dricka o pratade i typ 2 timmar. sen kom mina andra 2 kusiner
och deras föräldrar :D sen kom farmor o farfar <3
vi åt o så sen så satt vi i sällskapsrummet o hade trevligt. sen gick vi o la oss :)

Frdeag:
börjar med att man ska gå upp halv 8 -.- *pust suck*
sen äter man frukaost direkt efter kommer en tjej/tant o
hämtar oss då ska vi iväg till grottor o berg o klättra!! :DD
det var jätte kuul<3

Lordag:
går upp tidigt idag oxå -.- sen kommer samma tjej/tant o hämtar oss
men idag ska vi paddla kajaker i hhhaaaavvvvvveeeetttt!
hon höll en föreläsning om allt vi skulle lära oss till kajakerna o det tor över 1 TTIIMMMMEEE
sen kom vi iväg o det första jag gör är att göra motsatsen til ldet hon har sagt o
åker nästan rakt in i en klippa ;PP
men sen gick det bra<33 vi stannade på en ö oh åt lunch när jag skulle hoppa i min kajak igen så var det
 1 000 000 tång löss, men dat var bara att hoppa i ändå -.- så
jag blev biten *ajjj*

Söndag:
bara min familj äker o fiskar vi fick upp över 70 torskar men slängde i 41 st för dom va för små:/
så vi tog 29 st men vi fick bara hem 14 av dem (de räckte) sen åkte vi hem<3<3

ppuusss hheejjj<3





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv; Eller huuuur:D<33333

2010-08-11 @ 10:24:54
URL: http://lovisabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0