03 - Mina Föräldrar

Min mamma heter Marie Helen Antman, kallas Mia. Innan hon och pappa gifte sej hette hon Hallström. Hon är 44år och jobbar som frisör. Är uppväxt i Staffanstorp och gick på ridskola där. Hennes största dröm har alltid varit att få en egen häst, vilket hon köpte direkt när hon flyttade hemifrån. Hennes första häst hette Carisma och hon fick tyvärr en spricka i beckenbenet och fick avlivas efter att mamma bara hade haft henne i 2 månader. Sen köpte hon en ny häst som hette Caprisma (nästan likadant namn som den första^^) Henne hade hon ganska länge och betäckte och fick våran Cappuccino.
(har ingen bild på mamma)

Min pappa heter Claes Anders Antman. Han är 49år och är egenföretagare. Han har massor av företag och när folk frågar vad min pappa jobbar med så vet jag aldrig xD Han älskar PRE hästar och hade en när han träffade mamma som hette Rosie. Henne tävlade han hoppning med, haha ja, han tävlade faktiktiskt hoppning med en PRE ^^ Pappa är nästan alltid med på mina tävlingar o träningar och hjälper mej alltid :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0