Busy

Som ni kanske märkt så blev det inget bloggande igårkväll. Min kompis kom hit och vi stack ut o kom inte hem förrän halv 2 inatt, och då va de inte läge att sätte sej vid datorn ;)
Idag vaknade jag halv 1.. och stack ut och red. Maia var skitpigg! När hon inte får galoppera där hon vill så typ hoppar hon fram och bockar och sprkar bakut och håller på! Asså jag måste filma det ngn gång! Hon e helt Crazy!

Efter det stack vi till några grannar på glöggfest och nu på kvällen har jag varit på lussefirandesak. Det har värkligen vatt en busy helg, och tyvärr får bloggen lida då :( Sett att Julija inte bloggat så mkt nu heller, så hon har kanske haft lika mkt o göra som jag?

Imorgon blire nog nt heller så mkt update från min sida för jag ska in till Lund med en kompis.

Förlåt för ett tråkit inlägg, men jag har varken tid eller ork för att göra ngt bättre. Men såhär e läget iaf!

Nu ska jag gå och sova, klockan e bara halv 9 men jag e dödstrött!

Puss o kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0