Ge mej en valp

Jag vill så gärna ha en liten vovve! Det står allra högst på min önskelista i år (som alla år innan) men jag kommer inte få någon, för min mamma typ hatar hundar :( så de får jag vänta med tills jag flyttar hemifrån!
Här kommer min top 3 på hundraser ;)
 Helst skulle jag vilja ha en Border collie! De är så arbetssamma och vill så mkt, ganska ivriga, samtidigt som de är har bra psyke och är både lekfulla och keliga. Ock såklart så är de sjukt fina. Värkligen min favoritras!

Så sjukt vacker! Bild från google

Och detta är vår inackorderings hund. Han är heelt underbar! Min favvishund! Lille Maxen :)


 På andra plats kommer såklart den underbara Golden Retrivern! Dom värkar så lugna och kloka. Men kan endå bli lekfulla och superglada och dom flesta är väldigt vänliga!

Bild från Kenneln Golden Glow´s hemsida! Golden glow är en kennel som ligger bara en liten bit ifrån mej, så om jag någon gång ska köpa en Golden, så blir det definitivt från dom, för dom har värkligen superfina hundar! Rekomenderar starkt!

 Och på tredje plats kommer den supersöta Shetland Sheepdog! Denna rasen har jag velat ha enda sen jag var hur liten som helst! Min gudmor hade 3st Collie hundar och jag värkligen älskade dom, men jag tyckte dom var för stora och de får lätt skador på ben och så, så då hittade jag en förminskning av dom, nämligen då Shetland Sheepdog! De är underbart fina och energiska och bra agillity vovvar, vilket jag hade tyckt vara roligt att hålla på me!

Bild från google
Ååh! Dom är så fina!!


Kommentarer
Postat av: Mathilda <3

sv: allt kan väl inte vara sant? (A) <33 hehe..... hon känns som min egen :)<33

2010-12-10 @ 20:54:59
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0