hanna dagar

hhej,
jag läste precis mathildas inlägg och ja, jag har oxå vatt upptagen,
igår så sov jag först till 10 sen till stallet och rida, hon vr överladdad, inte kul alltid...
sen efter stallet så hem, duscha, över till hanna <3333
tog visserligen med mej datorn , men jag hade ingen större lust att blogga dåeh.
Min andra kompis har tjatat o tjatat på att jag ska forts. på min noveel, så det har tyvär kommit i första hand.
men idag när vi vaknade så mådde hanna jättedåligt o när vi hade ätit så kräktes hon, så jag gick hem (krya älskilig <33) Sen så åkte jag till stallet o red en superfiin ponny, nämligen Qaiza xD
sen så åkte vi hem o har bakat o chillat sen jag kom hem :))
mysdag, imorrn e det skola o jag vill int!!!
skönt att det bara e en och en halv vecka till jag slutar på kille förgott <3
men nu ska jag nanna, för jag e astrött,
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0