Hosthost

Sitter uppe och hostar som en gris. Asså seriöst, jag får sånna attacker och jag tror att jag kommer dö snart asså. Låter som en j'vla gamling med hjärtfel elr ngt.

Ja, när jag endå håller på kan jag ju lägga ut vilka som är anmälda till tävlingen på söndag. Haha, intressant, intressant ;)
Jaha, och bara för det så går det inte att ladda upp ngn bild. Tack blogg.se ibland är ni föör bra. Nu har jag nog wainat klart, tror jag..

Iaf så är det årets sista tävling på söndag! Ska hoppa LC+5, LB, som ett lätt avslut bara. Sen ska Maia få vintervila, det förtjänar hon nu min lille bääbis!

Sen äre bara Chino som ska hållas igång! Honom ska jag rida på en träingshelg fö Tobias Grönberg hemma i Flyinge och sen blir sista tävlingen för honom en klubbhoppning den typ 19december tror jag de va?

Imorgon ska vi åka till ridhuset med båda pållarna och så ska jag hoppa båda två äre tänkt. Har inte hoppat på flera veckor känns det som ;O

Nu har mina hostattacker avtagit lite så nu ska jag gå upp och nanna, eller försöka iaf..

Puss och kram älskade bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0