Igår..

..så åkte vi till ridhuset med båda pållarna, hoppade lite :)

SIWAN MAI
Maia började super, men sen skulle mamma komma ner och filma lite (hon satt på möte där) och då var hon skitsur och typ "ööh vi har inte tid med det här, ööh" och å blev jag också sur på henne för hon hade lovat att filma osv, och när jag blir stressad och upprörd så blir Maia också det och då går allt åt pipsvängen.. Men jag är nöjd iaf!


Älska frambenen ;o

Jag kan bara inget annat än att älska detta stjärnskott!

CAPPUCCINO
Guud vad bra han gick! Finns värkligen inga ord! Han älskar ju att hoppa, och det känns värkligen! Han blir en helt annan häst när det står hinder framme. Tyvärr hann inte mamma ner och filma honom, vilket var synd, för jag hade gärna velat ha bildbevis på hur bra han gick! Han har värkligen förändrats sen vi började tävla. Nu hoppar han i alla situationer, oavsett hur högt hindret är, förut stannade han bara man kom lite fel på ett lågt hinder. Och åååh vad jag längtar efter tävlingarna till våren med honom igen!

Idag har båda fått vila. Dels för att jag somnade när jag kom hem från skolan.. (y)

Kiss n love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0