01 - Om mig

Okej, börjar då idag att skriva om mej själv Jag hatar värkligen att skriva om mej själv. Det är alltid lika svårt!

Jag heter då Mathilda Marie Antman. Ja är 14år född 27juni 1996 går 8A och är 156cm lång/kort. Jag äger som ni vet en ponny som heter Siwan Mai och delar en storhäst med min mamma som heter Cappuccino. På fritiden rider jag mycket. Fast just nu vilar min ponny så jag är väldigt mkt med kompisar, shoppar och sånt! Jag älskar också att sjunga och gör det typ hela tiden..

Haha, dagen när jag skulle börja 2an (och ja, jahg har blont hår vanligtvis, färgat de mörkt)

Jag och en av mina bästa kompisar Johanna


Har ju mina efterblivna stunder också! Haha, om ni frågar mina kompisar så har jag nog inte många normala stunder enligt dom..

Jag har 4 syskon

Ludvig Antman 1998-12år
En lillebror (som inte är så liten, typ 175cm lång! :O) Han är judonörd och tävlar framgångsrigt i det, blev bla precis distriktsmästare^^


Nicholas Antman 1992-18år
Ja, vad ska man skriva om honom då? Är en jävligt jobbig prick ibland. men går att leva med om man är tvungen ;) Han går också på Judo och på något annat random.


Bianca Antman 1990-20år
Åhh, så har vi min älskade syster! Lätt bäst av alla. Finns alltid och jag kan prata om värkligen allt med henne! gulv värd värkligen! Tyvärr han hon flyttat till stockholm nu för att jobba och jag saknar henne massor! ♥


Benjamin Antman 1989-21år
Och till sist har vi min äldsta brorsa Benjamin! Ja, han bor i malmö, jobbar till min pappa och han äger värkligen på att rita och teckna!

Pallar inte skriva om mina föräldrar för dom är inte så viktiga ;)

Ja, är det ngt mer ni vill veta så bara fråga i en kommentar :)


Kommentarer
Postat av: Benjamin xD

Jasså du la upp en av mina fet-bilder lillsyrran xD sjysst blogg! Fortsätt så ^^

2011-05-13 @ 15:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0