Qaiza today

hhej,
idag så blev jag väckt vid halv tio för pappa hade kommit hem (han har vatt i Asien i ca en vecka) sen så åkte jag o mamma till stallet där vi mockade o pysslade med våra hästar, sen så red vi ut ed annan i stallet :)
jag ska säga så mkt som att Qaiza + snö = skena...det gick bra o vi travade lite sen så var jag så rädd att det skulle komma ett dike igen så jag var jätte spänd, men slappnade av sen :) dt gick somsagt jättebra tills vi skulle galoppera, då in häst tar bettet och springer ut på vägen där dt e ren is (vi red parralellt med vägen). sen så red vi om mamma o Avalon i full galopp och hon typ skenade med mej lite, sen så fick jag stopp på henne o galoppade lite till (y'
hahahahahah, dt va ganska kul ändå att höra mamma skrika "räta upp dig" elr "håll i dig" hahah :DD
nu kommer en bild sen i somras på mitt ridläger:

ajah, nu ska jag göra annat så
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0