Varning för depp

Jag är så rädd att förlora nån jag inte ens har
Jag sitter ensam och fryser. Det enda jag vill är att vara med dej. Saknar dej något otroligt, och klarar fan inte av att vara utan dej mer. Du var ett svin, men så underbar och jag älskar dej så fkn mkt endå. Jag orkar inte mer nu, har hållt allt inne, men nu kokar jag över.

Trodde aldrig att du skulle gå utan att vända.
Inte efter allt jag vet.
Inte efter allt du har berättat.
Inte efter alla tårfyllda nätter.
Men du gick. Och du sneglade inte ens.

Vi var 3, Du, Jag och Kärleken
Vi är fortfarande 3,
Jag, Sorgen och Saknaden

Gud vad jag deppar. finns ingen mening med det igentligen. Han gillar mej bara som vän. Thats it. Jag kan sitta dagar och nätter och skriva dikter och texter. Han älskar mej inte mer för det. Så vad är det för mening?
Varför vill man alltid ha det man aldrig kan få?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0