annerlunda dag

hhej,
idag har jag vatt på skolan som vanligt, men det var invigning på nya skolan idag så att vi hade inga riktiga lektioner (elr en men jag berättar vf sen) . vi skulle typ pyssla lite. så jag, emma o typ elin "pysslade" tsm :))
men sen så hade inte alla klarat av att vara så "fria" så vi hade matte i 50 min -.-
men på en rast så tappade jag mina nycklar, entagligen i snön :''(
o har fortf inte hittat dom :( sen så snackade rektorn o nån annan på den officiella invigningen av Kille.
min telefo börja ringa mitt i alltihopa o jag har (ofc) Justin Bieber som ringsignal <33
så ja....
sen så åkte jag till lund o nu kommer hanna va ssssuuupppeeerrrr sur på mej...:''''''(
nu ska jag nog äta o sen till älskling <33

bild på skolan.

bild på skolan precis efter den brann...

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

har jag rätt i min gissning om varför hon där hanna är sur på dej?;)

2010-11-29 @ 18:17:37
URL: http://lovisabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0