dagen

hhej folket,
jag ska berätta om min dag nu, har int hunnit (pallat) uppd.
bloggen ännu.
Det började med att pappa väcker mej en halvtimme försent-.-
sen när jag ska duscha i raket fart så e vattnet fryst,
det betyder att det inte går att  borsta tänderna, duscha tvätta huvet..
så då e man på lagom gott humör när man går ut o får vänta i 5 minuter
inna det kommer ett sms om att vi inte ska träffas förrän om 10 min,
men jag trodde int att det var så lång tid kvar, så jag stog kvar där ute.
jag var där ute i kylan i 15 (!!!) minuter.
sen var jag i skolan o där fick man ny No lärare, han var super bra :D
Sen så när jag hade kommit hem så va jag med hanna :)
vi va ute o gick o sen så spela vi dator, nu har jag köpt western tower :)
s
en åkte man till älskling som gnäggade så fort hon hörde min röst <33
gick lite med henne i mörkret o mamma red en 4 - åring som hon ska rida ett
tag nu :D
nu har man kommit hem o tatta en dusch eftersom att vattnet går att använda igen !
men nu ska jag gå så ses.
btw. så kanske det blir ett  inlägg innan jag nannar . <33


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Hej! :D

hoppas du har haft en mysig måndag!

tänkte bara fråga om du inte skulle vilja vara med i "dagens blogg" ? :) isåfall går du in på min blogg och läser texten. tack i förväg! peace.

2010-11-08 @ 22:16:50
URL: http://yoyossecret.blogg.se/
Postat av: Brusella

Var med och tävla om ett PFIFF schabrak på min blogg ! :D http://brusella.blogg.se/2010/november/vintertavling.html#comment

2010-11-09 @ 13:07:15
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0