dålig uppd.

hhejjssaaan,
förlåt för gårdagens dåliga uppd. men jag hade inget att skriva om..
inte för att jag har det nu heller, men jag längtar till torsda <3
ni som vet, säg det int till nån o skriv det inte på bloggen..
jag hoppas att mamma kan hjälpa mej med att beställa JB:s
bok idag :)
skulle gjort det igår men hon hade inte tid att hjälpa då :/
va inte i stallet igår heller.
mådde skit på morronen när mamma väckte mej, så jag somnade om o sov till
10 i 10 ;oo
Qaiza får gå ut i stor hage nu igen, men vi har bytt hage o hagkompisar.
så när hon gick ut så va hon heeeelt vild :P
ajjah,
pusspuss

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv.Tack för ditt grattis på bloggen =D

2010-11-22 @ 21:19:28
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0