Dressyrresultat

Va ju som sagt och tävlade finalen i div || i söndags. Jag har haft fullt upp så jag har inte hunnit uppdatera bloggen. Men iaf så var det ju en LB:1 och Maia gick så otroligt fint! Men inte enligt domarna ;) Fick ett omslag i ena ökningen också så de drog ner poängen där lite med, men har man en hoppponny så har man ;) Det var 3st domare och jag fick 58,276% - 57,931% - 58,966%. Haha riktigt dåliga procent men ja, jag e iaf nöjd och jag skiter i vad dom tyckte, för Maia gick jättebra. Men jag fick en rosett också för alla som hade över 58% fick de.

De gick inge vidare för laget heller, vi kom 9a av 10 lag xD


Gammal bild



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Söt bild. :)

2010-11-29 @ 14:19:26
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0