glosor

hhej,
nu har jag kommit hem, elr det var 1.5 h sen menmen.
o jag har nog bara läst o gjort glosorna, som jag håller på med nu-.-
det e ganska tråkigt, men jag ska ju komma in på Strömsholm
o då måste man ha bra betyg, så d e bara att plugga på ;)
men ja, i skolan så var jag med Emma <33333333
o amanda, men hon e elak . hon läser int äns bloggen ? :'(
elaka hon, o hon tycker att dt e ja som  e elak,
menne, ja.
somsagt så ääälllssskkkaar jag JB ❤❤
han e sååå sjuukt bra, så dt e inte sant...
gissa vad jag gör nu? juste jag sitter o lyssnar på han <333
ni får en bild på han nuu

såå jääävlla sööt e han, o jag fick en jätte fin plansch (stavning) på han igår med en tidning.

han e miiiiiiiin, bara så att alla vet det!!<3
pusspuss

Kommentarer
Postat av: EMMA' ♥

älskar dig, :) ♡

2010-11-10 @ 19:15:46
URL: http://bbaraemmas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0