HÄNNÖ

HEJJ,
från igår till idag så sov jag över med bästaste Hanna<3
vi hade kulkul:D vi gick en runda i sandby vid 19?
sen så kollade vi på 17 again med Zac Efron (stavning :$)
sen så kollade jag på Titanic, för hanna somnade ca 22:30
o jag ville se klart den så jag satt uppe till ca 02.30
o väckte hanna supermånga ggr ;P
men jag kommer in i stadium på kvällen/natten.
20.00 - 22.30 = trött
22.30 - 00.30 = pigg
00.30 - 02.30 = trött
o så håller det på så.......
men ja, idag vaknade vi av att hanna hade glömt att stänga av
sitt alarm, så det ringde 06.30.
sen kunde vi inte somna om så vi kollade lite på totanic igen,
för Hanna ville oxå se. Sen kollade vi på "I taket lyser stjärnorna"
sen lite HSM 3, sen gick jag hem.
Sen har jag int gjort ett piss, elr jag va i stallet precis men
det ända jag gjorde va att mocka o fodra<3
nu ska jag gå o lägga mej tidigt för jag e sjuke trött-.-
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0