M Å S T E H A ! ! ! !

hhej,
jag ska bara säga det att jag måste värkligen köpa dessa skorna



jag vet att det är "killskor" men JB har sånna, så jag måste bara ha dom :D <333333
synd bara att dom kostar 1399 kr....;o
men har man tur så får man dom i julklapp, men eftersom att det är killskor
så måste man ju ha en stl mindre än vad man har egentligen ?
elr ? :ssss
vet nt..
-------------------------------------------------------------------------------------------
o sen så skulle jag bara påminna alla om "liladagen" som e på onsdag,
då ska alla Believers ha på sig lila för att då var det ett år sen JB släppte sitt
fösta album <33333
som en hyllning till han <33
jag ska ladda upp en Photo shoppad bild på JB (LLL)

fin va ?
jag ääälskar bara alla bilder på han <3
jag e heelt beroende av han, kan int hjälpa det.
det ända jag och amanda gör e att snacka om han <333
men, jag ska gå så
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0