Maia 4/11

Innan vi stack till Entré imorse så stack jag ut och red en snabbis på min fina ponny! Idag va de vara-rädd-för-allt-dagen samtidigt som hon va CP pigg och sprang som en stucken gris. Maia är helt knäpp, för hon är jättepigg och vill springa massa, men sen kommer hon på att hon måste bli rädd för saker också så först springer hon på som attan, sen typ saktar hon in lite och blir rädd för något, sen är hon typ stolt över sej själv för att hon vågade bli rädd så då spetsar hon öronen och springer som fan igen. Och så håller hon på enda tills jag säger till henne på skarpen, men de orkar jag inte, för hon är så rolig när hon gör så endå xD Men de är också skitjobbigt när hon är så pigg och spänd, för så fort man tar i tyglarna så krullar hon ihop sej så man får ingen kontakt med henne :P

Passande bild för hur hon var idag :P Söta knäppisponny ♥



Kommentarer
Postat av: tove

fin blogg :)

2010-11-05 @ 11:38:05
URL: http://tovedanielsson.blogg.se/
Postat av: v e n d e l a & m a t i l d a

ska vi följa varann via bloglovin? :D



har redan dej men ändå x)



sät ponny iaf!

2010-11-06 @ 11:56:57
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0