På väg

Nu har jag ridit, packat mockat, fixat stallet och allt är klart! Om ca en kvart kommer Eva och Julija och hämtar oss och då bär det av till flygplatsen. Vi ska som sagt till stockholm och idag ska vi bara gå runt lite och kolla i stan. Imorgon ska vi på Stockholm International Horseshow, och på söndag ska vi åka o träffa Julijas gamla ponny Billy! Det kommer bli en awsome helg, men jag kommer sakna min lilla ponnyflicka massor :( Min bääbis.

Ska iaf kolla efter en racesafeväst, ett schabrak och ett till svarowskipannband. Men vi får se vad jag kommer hem med ;) Det är första gången jag ska dit och många säger att det är en ganska liten mässa, men jag hoppas det finns något kul iaf :D


Älskling♥

Vi ses på söndag!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0