sista dagen på lovet .

hhej,

idag e det sista dagen på lovet :(
stör mej så sjuke mke. vart tog veckan vägen egentligen ?
har frågat mej sj det många ggr, o kan bara komma fram till ett svar:
stallet :DD
men ja, igårkväll så va vi på fest :)
det var ganska skoj, men den yngsta förutom min lillebror elr jag var hon som fyldde år:
22 år :/
så jag ägnade typ hela kvällen med att läsa...började på sida 43 o slutade på sida 194 xd
hahah, jag läste ganska länge...men jag gillar boken o jag gillar att läsa i sej själv :D
vi kom hem vi 1 på natten, tror jag?
så idag vaknade jag 9.30, då får man ringa mathilda o fråga om dom ska med o kolla på
Kristina när hon tävlade, men dom hann int.
Så jag o mamma åkte dit (helsingborg) o det gick jättebra för kristina.
hon startade Inter mediér 1 *stavning* hon fick 65,71 % o kom 5:a
hon var supernöjd ! :d det som stör mej e att det ser så lekande lätt ut ju ?
menmen .
sen efter det så åkte jag till pluttis <3
jag ryktade henne snabbt o gick med henne i ca 20 min .
jag hade vantar, men ändå så när jag kom tbk så var fingrarna nästan blaå (!) o jag hade typ
ingen känsel i dom heller :(
sen så har hon lite knutor på ryggen som veterinären kollade på när vi va där,
men jag ska bara schamponera varranann dag tills dom försvinner .
så jag gjorde det oxå .
sen så mockade jag till henne jag sopade boxen . (När man tar bort allt smuts o sopar boxen ren)
men det var inte så smutsigt som jag trodde att det skule vara . Det var ett tag sen jag gjorde det
sist :/ aj aj julija , du måste skärpa dej !
sen när jag kom hem så har jag int gjort mkt .
juste, jag vet vad ska göra till Kristina i julklapp, men vet nt om hon läser bloggen, så jag skriver inte
vad det e :P
Det blev ju ett ganska långt inlägg dag, det hör inte till vanligheterna, men jag ska bli bättre,
ajjah ni får en bild på lovely som mathilda fotade i somras

jajjah, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0