sjuk

hhej,
jag e fortfarande sjuk :(
idag sov jag till halv elva ! ;oo
årets rekord..
hahhhahhahhahahahah,
ni kan inte fatta vilka konstiga drömmar jag drömde :p
hahah, kommer inte ihåg den första så mkt så ni får den andra:
det började typ med att jag gick till skolan idag ändå.
sen så hade vi typ fått en ny asdålig spansklärare som tvingade oss att snacka engelska ?
o när jag satt där på lektionen så kom jag på att jag e ju sjuk xD
så då gick jag bara ut från lektionen, men när jag kom till skåpen så ringde telefonen,
o det var den nya läraren, tror att hon hette typ Kristina, hon bah: ommer du inte igen så får du en prick.
jag bah: men jag e ju sjuuk !
o hon typ: det kvittar !
sen vaknade jag o somnade igen o då var det samma dröm igen ?
hahah, ja trodde verkligen att det var verklighet...
hahah, ja, egentligen så skulle vi till veterinären med Pluttis,
men det snöar (!) ute, o vi har bara sommar-däck på bilen.
så det blir nog ingen veterinär..
ajjah,
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0