blöö

Sjuk idag.. Har skit ont i halsen och hela min näsa är full av grönt/gult snor. Jag har typ urinverksifektion och håller på att frysa sönder. Jaja slut på wainandet.

Har kollat runt lite hemsidor och hittade lite fina saker som jag inte hade sagt nej till
Jag behöver faktiskt lite nya benskydd.. dessa är det rea på HÄR

Sen är jag ju en liten pannbandsneard (a)
Detta är jag In love with just nu! Ska absolut införskaffas på Globen SHS! finns HÄR

Detts ska också bli minn ngn gång. Finns HÄR


Detta var väl också gulligt? finns HÄR

Haha, ett pannband från Hööks, som jag endå tycker är fint. Finns HÄR


Sen ska jag faktiskt köpa en magplatta också, men hittade ingen fin som jag vill köpa P så det får också vänta tills GLOBEN!

Avslutar med en OBSA Oseriös bild, på mej o bästavän från går ♥

HAHA, ibland måste man få vara lätt skadad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0