dagarna

Hej,
nu har jag inte bloggat på två dagar o har nästan dåligt samvete....
men ja, qaiza vilade i förrgår för vi hann inte till stallet, så en i stallet mockade o så :(
men igår så red jag och jag skulle bara träna lite på banan,
men istället blev det ett gråt-pass..
hon började med att ställa sig på bakben o på en 5-öring vända tillbaka
till stallet :( o o sen fick jag fram henne men hon stog i en nerförs-backe
o ställde sig på frambenen istället :( o så fick jag henne till banan
men hon höll på så hela tiden.... blev jätte sur o lessen, längtade tillbaka
till tiden med billy, min trogne sööteee ponny <333333333333333333333
ska på lektion o min kompis vill inte vänta längre så jag uppd. mer sen..
tack o hej leverpastej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0