förlåt för dålig uppd.

Hej,
förlåt för dålig uppd.
men har helt enkelt int hunnit uppdatera.
jag red qaiza både igår o i förrgår.
QAIZA 18/10-10
Idag så red jag qaiza i ridhuset för det blåste så mkt o
ville inte riskera att hon fick ett utbrott elr två....
det tog emot, det gjorde det men eftersom att vi ska till
Tingsryd på fredag så tänkte jag att det var bäst att
rida endå, och jag tänkte trimma henne så det gjorde
jag. Visserligen så var jag inte på humör för att rida dressyr
men jag tog tag i det och gjorde det ändå.
I början så ville hon int alls o typ höll på att skjuta
ut bogen och in med rumpan -.-
så jobbigt....men sen så fick jag pli på henne o det gick ssuper.
QAIZA 19/10-10
Idag så fick jag rida i ridhuset igen för att det hann bli mörkt
innan jag kom ut till stallet. Det gick bättre idag och Maria
(stallägaren) hade både vattnat och harvat så att det dammade
int så mkt. Det gick lite knaggligt i början men efter en stund så
gick hon riktigt bra. Samlad trav medans jag satt ner, och
samlad trav. galopp - halt - galopp - skritt - trav på tygeln!!!
hon har utvecklats så mkt!! :DDDDDDDDD
ÄÄLLSSKKII<333 (LLLL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0