Gårdagen

Hann inte blogga igår, för jag hade fullt upp med hästarna!
Igår red jag 3 hästar.

ÅMAR
Först direkt när jag kom hem från skolan, så kom Emma mad sin nya C-ponny till mej också skulle vi träna lite, satte upp lite övningar och så för att Åmar (hennes ponny) skulle gå fram lite mer och lixom själv bjuda och vilja frammåt, han är lite seg, men endå otroligt glad och possetiv. I slutet satt jag upp på homom lite, det är värkligen en superponny, han är utbildad MSV dressyr, och kan värkligen allt. Han var väldigt mysig att rida och jag tror att Emma kan lära sej super mkt på honom! Ska kanske tävla honom också snart ngn gång :)

CHINO
Sen red jag Chino. Hoppade samma övning med honom som Emma och Åmar gjorde. Han var ganska fin och vi hoppade typ 110.

MAIA
På kvällen var det träning. Tog Maia idag istället (brukar träna Chino på tosdagar) för Chino ska ju tävla på lördag! Det gick väl okej. Hon överhoppar sej fortfarande som fan bara. Och  man kan värkligen inte säga att hon inte hoppar med ryggen. "Chino-tränarens" har ju inte riktigt sånna övningar som Maia behöver, eftersom att hon är ganska svårriden, men det går någongång ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0