heheh...

Nu har vi haft världens sämsta uppd. men det ska det bli ändring på,
hej förresten, ;)
idag hade vi j*vla ung o aktiv. så sjuukee tråkigt menmen.
sen hade vi bara två lektioner, så det var når positivt med det negativa ;)
ja, den första lektionen var hemkunskap, där bakade vi kola kakor.
vi lottade vem vi skulle va med o jag tänkte innan vi lottade att hoppas att jag inte kommer med dom,
gissa vad jag gör? klart jag kommer med dom...det var Adam o Patrik om ni undrade ;(
ja, våra kolakakor blev tyvärr inte riktigt kakor, utan mer som degklumpar... hehe
jauu, sen hade vi lunch, då jag var med thessan <333 ;DDD
sen så hade vi bild, men både jag o thessan var sjuka förra gången så vi e heelt efter nu :(
menneh jau,
sen kom jag hem från skolan o åkte direkt ut ti' stallet o va där med bästa qaiza<33 (y)
jag red henne i paddocken *stavning* men hon ville lixom inte loss, det såg kanske bra ut
för ögat men jag kände att hon inte riktigt kom loss..
men, tänkte jag då, jag tar o skrittar av henne på spåret,
det var nog det dummaste jag har gjort denna veckan.
för att hon typ dampade o blev rädd o fick panik samtidigt xD
o så va där en gående med en hund som typ sorang förbi, nästan i en buske,
för att han inte ville vara i vägen....
sen var det tennis, o min typ lärare?
var super dum o typ tjatade om sin j*vla feer hela tiden o typ skällde
på mej hela tiden? hahah
han sa sen att han bara skojja men ändå!! ;o
hahahah, jaauu nu ska jag gå o ha en skön slappar kväll,
börjar den emed ett bad<3 i vårt fiinaa badkar från 1947
(inte för att skryta elr så men jag har nog det äldsta badkaret av alla i 7:an xD )
min ääälskade lilla ponny<3<3<3
ffiiiiiinnnaaaa lilla qaiza<3
'ajjah, kiiiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0