Maia 13/10

Gissa vad som hände idag?

Just de, min ponny fick flippen och vände på en 5öring, började hoppa upp och ner och försökte galoppera iväg, men jag höll kvar så gott jag kunde, tillslut gick det inte mer så jag var tvungen att släppa. Hon sprang iväg och jag försökte springa efter, men min hals pallade inte, jag lät typ som jävla Darth Vader och min hals gick fullstängidt sönder, men ska inte anstränga sej när man är förkyld, ja juste så va de ja... Maia springer hem, ställer sej vid staketet hos dom andra hästarna och hon var som tur kvar där när jag efter typ 1,5(inte riktigt men de känndes så) timme kom hemkrypande, gråtande med en hals som fan inte var o leka med. Men de är ju den 13 så varför inte? iofs inte fredag men, men. Envis som jag är hoppade jag upp på henne igen och red. Vad roligt det måste ha kännts för henne att ha en snubbe från Star Wars på ryggen, nu har hon ngt skoj att berätta för sina mobbade vänner i hagen. Red samma runda som jag hade ridit förut och hoppade av på de ställen där jag vet att hon brukar bli rädd. Jävla ponny, hon höll på att steppa hela rundan, och vi som skulle ha en liten mysig runda, nu eftersom jag var sjuk och sånt.. Men ja.

Detta gjorde mej säkert friskare... eller inte

Haha, jaja, jag lär bli frisk innan jag gifter mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0