Maia 24/10

Idag red jag ut med Emilia-Hajen, Julia-Grålle och Mathilda-Tuttan. Vi red bort till terrängbanan i flyinge. Det har ju regnat asmkt nu, så det va skitkläggigt så vi kunde inte hoppa ngt :( Men iaf, så tävlade Maia och tuttan hela tiden haha! Emilia och Julia ville inte galoppera, så medans dom började skritta hemmåt, så tog vi en sväng till runt terrängbanan och galopperade. Haha våra hästar blev värkligen helgalna och tävlade som fan, det gick typ inte att få stopp på dom!
När vi skulle skritta hem (och fortfarande var i Flyinge, det tar typ en halvtimme hem därifrån) så kom Emilias mamma körande och bara: Jag skulle hälsa från din mamma och fråga om du hade glömt jobbet?
Då fick jag lite halft panik, för klockan var kvart över 4 och jag skulle jobba halv 5. Så jag typ rejsade hem. Haha, kom typ 15min försent. Men ja, bättre sent än för sent ;)
Chaplin blev rakad idag också :) han blev superfin! Äntligen fick vi klippa av hans man också :P

Gammal bild ♥


Kommentarer
Postat av: Mathilda :D <3

Fyy faaan vad kul det var :D o undra vad dom människorna tänkte Cx HAHAHHAHAA Cx <333

2010-10-24 @ 20:41:29
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0