pusst...

hej alla,
jag har inte bloggat på länge, men jag har ju vatt i tingsryd o täävlaat!! :DD<33
vi åkte dit i fredags o hon e ju en ääännggeell att ta med sej <33
hon staog lugnt o fin i boxen o sov<3
på lördagen gick jag upp vid kvart över 7 för att sticka ner till tävlings
stallet där min plttis stog :)
jag fodrade henne och mockade lite, sen gick jag till campingen där vi bodde
i en villavagn och åt frukost. sen gick jag o mamma till tävlingen igen och
jag gick banan.  sen tog vi ut henne och henes svans såg ut som f*n :@
jag hoppade upp på henne och gick till framridningen, som var en
lerpöl...
måste bara säga att nu har jag H Å L T I M M E ! ! !
men åter till tävlingen. jag gick in på banan o red (bara en LB)
hon var typ super duper pigg o precis som jag vill att hon ska vara<3
vi kom till omhoppning o där hände det....jag.....glömde banan!! :@
så jag fick lägga en volt o komma igen. jag kom 7:A hade jag inte glömt banan
antagligen vunnit...e forfarande arg på mej själv. Sen till nästa klass hade
hon laddat ur, så hon var helt deg o slö...men vi gick in på banan och
rev sista i omhoppningen för att vi kom för nära och det var en kombination
med oxer - räcke. Sen kollade vi på min ena kompis som oxå e hästtjej
hennes häst vägrade ut sej i  den andra LB jag var med i och kom 7:a i
LA:n. på kvällen så gick jag, mamma, gunilla & johanna ut (Johanna e hon som jag
tittade på o gunilla e hennes mamma. vi gick till en skabbig pizzeria...
ända stället att äta.
på söndan så gick jag o mamma till stallet o fodrade älski<3
sen gick jag banan. jag tog ut qaiza och red fram, hon var så super pigg
igen! :D men när jag kom in på banan så var det som att hon blev trött,
men vi petade 7:an och kom int till omhoppning :(
men jag e super duper nöjd med henne, int ett ända stopp!! :DD
sen igår så red jag o hon vilade i förrgår.
hon gick suupeer bra igår o vi övade skänkelvikningar o ävergångar!
ska se om jag kan ladda upp filmerna från tävlingarna hit:D
ajjah, hejdå lilltå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0