Tävlingen idag :DD

heeeej,
idag så tävlade både ja o mathilda men jag låter mathilda skriva sitt resultat själv:D
men i alla fall så va vi i trolleholm, vi skulle egentligen tävlat i torns men dom ställde
in:( ja, jag hoppade bara en lb men det gick super bra:D
vi hade ett heeelt annat tempo o mer spänst. så vi 0:ade o jag gick upp i ledningen :D
vi låg etta ganska länge men slutade som 7:a...:)
så vi fick inte gå in på prisutdelningen för det var bara 6 st som fick gå in dit-.-
menneh, jag fick hämta mitt pris i sekreteriatet.
det jag fick va en plakett, o en rosett o så fick jag min start avgift tbk på tdb :D
ja här kommer en liten bild på min ELITPONNY<33

det var ingen jättefin bild men datan dampar.... så vi får nöjja oss med denna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0