träning

hajj,
idag tränade jag för kristina med min lilla pluttis.
det gick ssuper, vi gjorde såna hära övningar:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
l                                  l
l                                  l
l                                  l
l                                  l
l                                  l
l                                  l
l                                  l
l           l                      l
l           l                      l
l                                  l
l                                  l
l           l                      l
l           l                      l
l _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _l    här hoppade jag på en volt i galopp, hon fick verkligen jobba.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
l                              l
l                              l
l                              l
l                              l
l                              l
l                              l
l ----                        l
l                              l
l                              l
l                              l
l                              l
l ----                        l
l                              l
l                              l
l_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ l här hoppade jag med olika många galopsprång, 5 & 6
sen hoppade jag lite annat, men det orkar jag inte "rita" upp..
hejdå. 

Kommentarer
Postat av: Charlotte Lagergren

Vill du hamna på bloggtoplist? kommer välja ut 3 st bloggar som kommer att länkas, med mera ;D

Gå in på min blogg o lämna en kommentar, så är du med o tävlar :)

2010-10-27 @ 21:24:18
URL: http://charlottelagergren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0