Träning

Idag var jag på skönabäck och tränade dressyr (programträning) för Kristina.
Jag har nämligen anmält mej till min och Maias första dressyrtävling, ja ni läste rätt. På söndag bär det av till Staffanstorp med pålle, och vi ska rida en LB:1!
Det ska faktiskt bli superkul! Idag gick hon som en klocka. Helt underbar var hon. Det är galet så mycket som hon har bättrat sej på endå ganska kort tid! Det var inte länge sen som hon knappt gick att fatta galopp på, hon bara sprang in i galoppen, och nu kan hon gå stadigt på tyglen i samlad trav och göra perfekta fattningar!
Jag har faktiskt tänkt att om det nu går bra på söndag, så ska vi försöka variera lite mer med tävlingarna. Ska faktiskt försöka sattsa lite på dressyren oxå! För när man har en så snygg ponny med fantastiska gångarter, så är det faktiskt fel att inte utnyttja det ;)
Så jag ser värkligen fram imot tävlingen nu, ska bli skitkul! Tagga satan, träna programmet varje dag, eller nä, men nästan. hehe ;)

Min snygga ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0