ULLARED!

På måndag har vi på Killebäckskolan i södra sandby studeiedag! Så då ska jag, Julija, mamma, broshan och mormor köra till Ullared och shoppa loss! Längtar som f*n och ska bland annat köpa min efterlängtade luva
(den vita)
Shoppinglista (Hästsaker bara)
Brunt träns
Pannband
Luva
Schabrak
Benskydd (bruna, blåa)
Spöhållre som jag ska sätta på insidan av mitt skåp
Spö (brunt, oranget)
Magplatta
Bett
Ja, det var lite, kommer säkert bara handla hälften av detta och typ massa andra saker istället, för så brukar det bli, men ja..

Kommentarer
Postat av: Mathilda :D <3

Avensjuk unge sitter här o väntar på att dom ska ringa om Tuttan ^^

2010-10-03 @ 12:14:51
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0