vfgördusåhär?

Hej :D
jag har inte bloggat för att det har int hänt nåt som e skrivbart roligt.
men ja, nu sitter jag här o slötittar på idol...jag tycker att Linnea och minnah
va bästm vad tycker ni? :)<3
Det enda som har hänt e att jag har ridit, wow, det händer int så ofta jue ;o
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah,
heter han Isak, abraham elr mohammed? hah, bara hohanna o emelie fattar xD
hah, flummigaste tennisträningen på läängee.....men det gick ju ganska så bra?
o så e det ju LOOV nu, söö gött, har trorr att det var fradag sen i tistes....;D
på lovet har jag lite inplanerat, följande:
sova över med bässtis<3
sova över med Hanna
sova över med loviisa (har int pratat med henne om det, men jag har redan bestämt det) xD
tävla med pluttis
fest hos malin
shoppa,
kommer nog startlistor hit sen, men e int så säker...
hahah, i alla fall LB, LB+5 nu på söndag....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0