DAGENS RIDPASS 16/9-10

Idag red man älskiii (<3) efter en stressig dag i skolan...
Jag orkade inte ta av henne täcket så jag tog bara på benskydden
o tränset snabbt;) sen gav vi oss ut i den blåsiga kvällen/eftermiddan
i bösjan så gick det jätte bra men sen fick hon typ damp?
o börja slå bakut o reste sej (jag red barbacka så det var inte så mkt
att hålla sej kvar med. men sen efter det så gick det väl bra<333
älskar dej med hela mitt hjärta<33
Julia Blom <3 Daphnie Duck 4-ever
ingen qaiza ingen julia..... vill att dagen imorrn ska stanna för evigt..
för sen har jag ingen längre (utom qaiza såklart:D )

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv;haha, det var det inte;D<33

2010-09-16 @ 21:27:21
URL: http://lovisabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0