hallå

hhaj,

som sagt fick man äran att rida maia i torsdags men det blev kanske inte
riktigt som jag hade förväntat mej?:S
ajja, började att skritta o trava på banan, och det gick suuper:)'
sen red man ut lite o hon ville hela tiden vända o gå hem:P
sen fick hon ett anfallX) o började slå bakut o sånt, vände.
jag vände tillbaka henne o hon gjorde så 2 elr 3 ggr till
varav den sista börja hon typ skena??<3
ajjjjaaaahh, tur att man e van vid en häst som får utbrott
mest hela tiden XD

sen igår så hann man inte rida för jag hade tennis, 6-7 en FFRREEDDAAGG
sen åkte man hem o soov över med bbbbbääääässssttttttaaaaaa hanna<333
hade super skoj!<3 hoppas att du oxå hade det! :))

idag åkte man till flädie eftersom pappa har lovat mej "Tretorn Falsterbo GT"
såå jag fick doom!!!:DDDDDDDDDDD

sen åkte man hem o sen till stallet!:)
jag red älskling hästen som äännttllliiggeenn inte fick ett ända utbrott på
vägen till ridbanan :)
sen gick hon som en klocka<333333
o nu ejag vvvääärrrllldddeeeennnsss llyycckkkllliiggaaasstttee människa!

imorrn blire träning för kristinsen åkte man hem o sen till stallet!:)
jag red älskling hästen som äännttllliiggeenn inte fick ett ända utbrott på
vägen till ridbanan :)
sen gick hon som en klocka<333333
o nu ejag vvvääärrrllldddeeeennnsss llyycckkkllliiggaaasstttee människa!

imorrn blire träning för kristina me mathilda, super skoj<33

Kommentarer
Postat av: Mathilda antman

Gud va fuskigt!! :O Jag vill också ha dom! Nu blir ja avis! :S Ja maia e lite speciell xD men de va ju första gången du red henne, de går bättre nästa gång ;)<3

2010-09-11 @ 23:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0