Maia 21/10

Idag trimmade jag på banan först. Sen satte jag fram lite hinder såhär:
____________________
|                              |
|                              |
|             |                |
|             |                |
|             |                |
|                              |
|                              |
|             |                |
|             |                |
|             |                |
|                              |
|                              |
|__________________ | 

Hade dom först som bommar och bara galoppade över, bytade lita galopp och så. Sen satte jag upp det till hinder på typ 50cm. Gjorde samma sak och sen red jag lite omhoppningssvängar och övade på att hon inte skulle springa iväg precis innan hindret. Avslutade med att ställa ett rättuppstående på långsidan och rida långa vägar till hinret och endå komma rätt på.
I höger varv gick hon superduper. Men i vänster var hon inte alls sammarbetsvillig. Hon gick fint och ställde sej till vänster, och det såg säkert bra ut för ögat. Men hon känndes spänd och ville inte släppa efter.
När jag var klar så masserade jag henne i ca en halvtimme, så får vi se hur hon är imon. Är hon fortfarande lika spännd och så så ska vi ringa en massör!


Ingenting kan förklara min kärlek till dej!♥


Kommentarer
Postat av: Mathilda :D <3

Gud vad bra övning. :D Ska göra den någon gång men D-ponnyn om det blir något.... :B

2010-09-22 @ 19:57:40
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0