Maia 5/9

Red bort till Julia Js padock och hoppade, för dom hade lämnat kvar hindrena sen hoppträningen. Maia va så jäkla fin! Sjukt pigg och taggad och bara flög över en bana på 1m. Vi har värkligen blivit ett team nu! Det känns värkligen hur hon litar på mej! Mycke mycke kärlek till min fina ponny ♥ Jag är så jävla glad att jag köpte just henne, fast alla sa åt mej att inte göra det!

Nu när jag är på Öland är detta schemat för älski:
Mån: Vila♥
Tis: Julia Johansson rider henne på banan.
Ons: Antingen rider mamma henne på banan eller så rider Julija ut henne.
Tors: Antingen rider mamma henne på banan eller så rider Julija ut henne.
Fre: Jag kommer hem och vi ska rida ut en låång mysig tur!♥

Det finns inga ord som är tillräckligt starka, för att förklara vad vi har och hur jävla mkt du betyder för mej

Kommentarer
Postat av: Mathilda :P <33

Hoppas att du har det kul på öland är såå avis!! ;D

Hoppas att du även får en myysig tur med Maia. :D <333



Saknar dej! :D <33333

2010-09-09 @ 18:14:34
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0