Rubrik? xD

Förlåt så mkt att jag har varit extremt dålig på att blogga på sista tiden! Det har vart massor med hästarna läxor och annat! Men nu ska jag försöka keep it up igen. Fixa klart headern och göra lite roliga åsikts-inlägg, outfits mm.

Idag har jag iaf varit och tränat hoppning med Chino för Catrin. Han var lite seg idag, och jättestark, vi har bytt bett för hans gamla var jätteslitet, men vi måste köpa ett nytt, för han gick inte alls bra på detta! Vi hoppade iaf en bana på 110 och hoppa kan han iaf, inge snack om saken! :) Film kommer imon :)

Maia fick vila idag igen -.- för vi har så sjukt mkt läxor just nu! Vi har läxor i 5(!!) ämnen tills imorron! Helt sjukt. Så jag har suttit iprnsip hela dagen och kvällen med dom, förutom träningen då.

Imorron ska Maia träna hoppning för Kristina. Awsome! ♥


Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mathilda :P <33

JÄKLAR!!! Gud vad mycket! Vi har i för sig prov varje veckra tre veckor frammåt! D: <3333333

2010-09-17 @ 15:48:56
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0