Tävling!

Hej! förlåt att jag inte har bloggat på länge, men jag har helt enkelt inte hunnit :/ Har varit massor med hästarna och skolan så njag har faktiskt knappt suttit vid datorn alls den senaste veckan. Så förlåt förlåt för de!

Idag har jag varit och tävlat på hemmaklubben Flyinge RF. Jag är riktigt nöjd. Och Maia har gått precis som hon ska! Jag hade med mej  en egen proffsfotograf ;) Nämligen Amanda så några av de bliderna kommer nog upp imon.

LC+5
Hon var superduperfin! Finns faktiskt inget negativt att säga om den rundan. Hon känndes helt underbar och var sjukt pigg och drog mot hindrena :)Tyvärr så rev vi hinder nr 11, och jag red ganska långa svängar. Men ja, jag är sjukt nöjd!

LB

Hon var minst lika fin i denna klassen! Det är så underbart att vi fått tillbaka denhär känslan igen! Vi nollade men jag red långa svängar även här, så vi kom utanför placering.

Min älsklingschaplin var också med och tävlade idag. Han hoppade LC med Julia Johanssonoch tyvärr så rev dom sista hindret, men rundan var superduperfin och hon red värkligen så som vi hade sagt till henne att göra! Gamla Chaplin is back ;)

Somsagt så kommer det massor emd bilder imon!

Så puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va med i min dagens blogg!? :)

2010-09-27 @ 18:49:29
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0