veckan :$

heheheh, dålig igen menneh......

ja, jag kommer inte ihåg så mkt av veckan men kommer ihåg att jag
hoppade med qaiza i onstes<33 gick super, hon bara flöööög över
ett hinder på 120!! :DD hon e bäst!!

sen igår så tränade jag dressyr o ta mej sjutton e du liikaa fiin  i
dressyren!!(LL)

idag så trimmade jag lite, hon gick lika bra som igår! :DDDD
sen så tvättade jag henne. jag tog en risk sen för jag hoppade upp på henne
barbacka utan träns:P visserligen med grimma men det e int samma sak,
o hon bara lyssnade helt på mej:D :)) vi red ut en stund o sen fick hon beta,
vi tränade oxå lite frihets dresyr, när jag stannar, stannar hon o när jag går
går hon, hon fattade precis vad hon skulle göra o e klart den bästa ponnyn
i universum<3333
imorrn ska man tävla LB o debutera LA (som e 110 cm):DD
men hör av mej imorrn

ps, jag ska få äran att rida maia lite nu när mathilda e på öland
*stolt* ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0