fotat idag

hhhej,
ni märker att jag bloggar lite antar jag... men jag har väääldigt mkt jag måste göra i skolan o sen har jag hästen, nätverket dampar. Innan så kunde jag ju blogga i skolan, men eftersom att jag har bytt skola o dom inte har trådlöst där, så kan jag inte det. :(
Blir nog så att jag ska försöka i alla fall 2 inlägg per dag elr nåt :)
Men vi har fått ett föl i stallet, vi kommer förhoppningsvis ha 5 i sommar. Ett av dom kommer vara vårt :DD
ska fota den lille ungen idag, o förhoppningsvis kommer bilderna in på bloggen idag, elr imorrn.
Fotat ute lite idag oxå, men tänkte att jag tar alla bilder samtidigt och det tar så sjukt lång tid att ladda upp bilderna eftersom att filerna e så stora.
här får ni ett smakprov :p

Ska iaf träna idag :)
Sen så blir det Trolleholm på söndag, första ute. ÄÄÄLSKAR deras utebana, ngn som håller med elr ? Blir en LA där.
sen den 13-15 maj blir det Flyinge stiftelsen, deras första ponnytävlingar :) tre LA, fredag, lördag, sndag. På lördgaen debuterar jag o Qaiza Nationellt :))
men måste stick till fiiina nu, seee ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0