oh no, inte redan.

hejsan,
jag fattar inte hur jag kan va va så dålig efter typ 2 inlägg...:p
men i alla fall så tävlade jag idag :D
startade en LA i Skabersjö, på framridningen va hon jättekonstig o kändes typ som en stock ?
men helt plötsligt så släppte det o hon blev som hon brukar...
på framhoppningen gick det super, :)
Sen inne på banan så ville hon inte riktigt fram, men det gick asbra ändå, tyvärr så petade vi nummer 10 (i omhoppningen) o jag kom 7:a, tyvärr va där bara 5 placerade. Men om jag hade 0:at så skulle vi ha kommit 5:a ..
o ändå så red jag ingen omhoppning lixom, :))
hon e bbbbäst <33
sen fick hon gå ut utan täcke lite, när vi kom hem, det tyckte hon va skönt :')

ajja, tyvärr måste jag plugga nue, men see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0