Ridpassen

Red Maia för första gången på nästan 3 veckor idag. Känndes väldigt konstigt faktiskt... Vet inte om de va bra eller dåligt. För det första kännde jag mej som ett fatass på henne. Men de va jag inte, för de såg jag i fönstrena, de är väl för att jag har ridit megahästar dessa veckorna.
Hon va jättejobbig i början och sket i mina hjälper. Men sen förvandlades hon till en underbaring. Härregud, hon var awsome. Men jag måste lära mej att när hon har gått dåligt, att jag bara kan slappna av och skita i det. För hon blir bättre.
Det finns ingen annan än Maia som jag kan bli så sur på. Det finns ingen annan än Maia som jag älskar mer än allt.
Mullepownie<3

Chino skulle träna terräng idag. Så jag red dit, väntade i en halvtimme, sen kom mamma och klockan va asmkt. Så jag red hem igen, vi gick in och kollade och det var inte förrän nästa vecka -.- Han va iaf skitpigg idag! Kul de iaf.
Annars har jag inte haft något speciellt flyt idag .. :(

Kommentarer
Postat av: Mathilda Mattsson

sv: hahah fail... xD aja skitsamma att det e Hajjen. x) <333

2011-04-27 @ 21:38:38
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0