Nu skämms jag seriöst.

Ojj, gud va längesen det va jag bloggade nu, sorry.
Har tävlat 5 (!) ggr sen sist.
börjar med i Dagstorp då.
'
Kval 1 LA a:o
Hon va jättefin och kändes helt fram för skänkeln och hoppade gudalikt, så en nolla blev det där och vår andra kvalrunda :D
'
kval 2 La+5 ao:ao
Hon skändes fin på framhoppningen, men började riva i slutet :/ Inne på banan så rev vi hinder två. och mot åttan så blev det felkommunikation och jag trodde hon skulle hoppa av långt ifrån, men hon tar ett steg till och sen ett omtramp, och hon försöker hoppa upp, men glider rakt in i hindret för det va så lerigt. Då kommer jag ur balans och hänger på halsen, hon blir rädd, kastar sig och går omkull. Men hon typ "la sig ner" och jag nuddade inte marken, så vi fick försöka ogen. Och jag tänkte att om hon har ont, så kommer hon inte att hoppa, men hon hoppade den oxern och sen en vattengrav :D
Så 8 fel blev det där.

'
A-final La+5 a1a
'
Hon var jättefin och hoppade jättebra, men tyvärr så tog jag lite för mycket i henne efter pulevermangraven, så hon hade ingen kraft kvar att hoppa hindret efter :/ MEn hon var jätteduktig och annars var vi felfria och hon hoppade allting där :D
'
RIBBAN
'
Det gick jättebra och det kändes verkligen som att vi skulle sätta den sista nollan, men nä, så blev det ju inte. För i omhoppningen så droppade hon ett ben över ett hinder. Så 4 fel i omhoppningen blev det. Vi kom dock fyra ändå :D
såhär fascinerad över havet var hon ^^
'
FROSTA
'
utesluten i både LA och LA+5. Ända stället där hon nånsin har fått utbrott. Hon fick spel och hoppade, reste sig, sparkade och stack. Så dit åker vi inte fler gånger då hon var märktbart störd.
'
FLYINGE DRESSYR
'
Ja, ni läste rätt, vi tävlade dressyr idag. Det gick bra, hon var spänd och tyckte att staketet och domaren va läskig. Därav små missar i princip varje gång vi kom upp till domaren. menmen, vi fick 60 % vilket var mitt mål att få. två 5:or två 7:or och resten 6:or. Så helt godkänt resultat :D Och domaren skrev att hon var en elegant, energisk och ambitiös ponny :D
Min lilla pärla :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0