förlåt, förlåt, fööölååt

hhej,
asso shit vad dålig jag har vatt på att uppdatera asså, men precis som mathilda så tkr jag inte att det e så kul att blogga... Jag tävlade oxå förra helgen i Flyinge (y)
'
LC
började med en LC bara för att ploppa över hinderna och få en bra start på året. det lyckades kan man väl säge :p
Maria (hennes förra ägare) kom dit så hon hjälpte mej lite :)) men på framhoppningen så var det typ kaos, så det gick inte specielt bra...men när vi kom in på banan så säppte all nervositet. grundomgången gick väl sådär, men sedan så körde vi bara runt omhoppningen, eftersom att det bara var 90 cm så behöver hon ju knappt hoppa hinderna :p så vi tog några omhoppningssvängar och nollade. sen hör jag att jag går upp i lednngen, SHIET vad gla' man blir. trots att det var typ 20 ryttare efter mej, så höll jag min ledarplats, så jag vann :DDDDDD inte bara LC:n utan oxå minmästerskapet :p det vann jag förra året oxå men då med min dåvarande ponny Billy :p

puss på min fiiinaaa ponny <3
'
LB
Hon hade stått i transporten i några timmar och var typ helt stark och hård i munnen. Framhoppningen gick ganska bra, men när vi kom in på banan kändes det sådär och hon ville lixom inte gå framåt, så vi fick ett stopp, men efter det så gick det jättebra.. :p
'
imorrn ska jag på polishästträning med plutte, det ska bli intressant... :p jag kan ju inte ens ta av min jacka på henne innan hon får panik.... :p
see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0