Henriksdals Ryttarförening

Igår så tävlade jag med fina älskiii <3
Det börjar med att allt klöddar, jag va efteranmäld men dom hade glömt sätta in mig i startlistan och massa sånt. Men efter några om och men så red jag fram. Hon var superfin. Hon var jättemjuk och helt underbar. Inne på banan var hon också jättefin. Femte hindret kom jag jättenära, men hon hoppade ändå. Jag var helt enkelt felfri till sista hindret, en kombination. första går bra, men sista, SISTA jäkla hindret petar vi -.- Hon nuddade det knappt, men det dumma hindret trillar ner ändå. Jag behövde verkligen den där nollan. Menmen, ska nog dit på torsdag igen och starta en LA till då. Ska någon av er dit ? :))
bild på söte från hagen :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0