Igår dåja

Ja, igår så gjorde jag inte speciellt mycket på förmiddagen, men sen så var det mycket och göra så jag hann inte blogga på kvällen. Men jag red dressyr på plutte och hon gick jättebra :D Jag gör mycket tagen bakdel på volten och öppna och sluta på rakt spår. För då blir hon mycket mjukare sen när jag rider rakt fram, och så får hon bakdelen under sig.
Försöker ladda över bilder från förr förra hoppträningen till datorn, men det vill inte alls. Ska försöka fixa det.
Qaiza och hennes "bästis" Titt ut :p
Kommer lite roliga inlägg nu tror jag :p
bye bye

Kommentarer
Postat av: johanna sällström

vem ska vinna? rösta på veckans outfit

http://jsjumping.blogg.se/2011/july/rosta.html#comment

2011-07-29 @ 15:29:07
URL: http://jsjumping.blogg.se/
Postat av: anonym

hej, du jag undrar på vilken sida hittade du dem snygga lila killskorna du la upp för ett tag sen??? tacksam för svar.

2011-08-10 @ 16:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0